GEZE zdobywa nagrodę German Brand Award

Oprócz wprowadzenia na rynek nowego, cyfrowego systemu automatyzacji budynku GEZE Cockpit, GEZE bada również nowe podejście do wdrażania nowych rozwiązań. Za wyjątkowy debiut rynkowy firma GEZE została zwycięzcą w kategorii „Budynki i elementy” w konkursie „Industry Excellence in Branding”.

German Brand Award wyróżnia wyjątkowe prowadzenie marki w Niemczech oraz nagradza unikalne marki i ich producentów. Uroczystość odbyła się 21 czerwca 2018 r. na kongresie German Brand Award w jednym z najbardziej efektownych miejsc w Berlinie, Palazzo Italia – Römischer Hof. „Nagroda jest dowodem na to, jak innowacyjny jest nasz nowy produkt, jako pierwsza kampania „Digital First”. Nagroda ta jest wyrazem uznania za odważny krok, jaki podjęliśmy, aby wraz z naszymi wysoko zmotywowanymi zespołami i partnerami z powodzeniem wejść na rynek sieci budynków i inteligentnych budynków. Znalazło to również odzwierciedlenie w kampanii GEZE Cockpit”, mówi Gabi Bauer, dyrektor marketingu międzynarodowego.

Dzięki GEZE Cockpit mogliśmy przekazać nowy model biznesowy zarówno w komunikacji z naszymi klientami i nowymi odbiorcami docelowymi, jak i w kształtowaniu debiutu rynkowego”.

Gabi Bauer, dyrektor marketingu międzynarodowego.

Możliwość cyfryzacji

Angela Staiber, zastępca kierownika sektora marketingu międzynarodowego, przyjęła nagrodę German Brand Award. Zdjęcie: GEZE GmbH

Firma GEZE została nagrodzona w kategorii „Budynki i elementy” konkursu „Industry Excellence in Branding”. © GEZE GmbH

Dokładna znajomość środowiska rynkowego w branży okienno-drzwiowej była zawsze podstawą do dalszego rozwoju asortymentu produktów GEZE i innowacyjności firmy, nie oddalając się przy tym od tradycyjnych segmentów produktów. Dlatego też rozwiązania GEZE do drzwi, okien i techniki bezpieczeństwa mają wysoki stopień automatyzacji i inteligencji technicznej. Firma GEZE robi kolejny krok w kierunku cyfryzacji i przetarła nowe szlaki od opracowania produktu do wprowadzenia go na rynek. Kluczowym punktem wyjścia i wyzwaniem było stworzenie odpowiedniej infrastruktury cyfrowej dla rozwoju i działania produktów inteligentnego oprogramowania.

GEZE Cockpit – opracowany we współpracy z użytkownikami

System automatyzacji budynku GEZE Cockpit wypełnia lukę w automatyzacji budynku. Integracja automatycznych drzwi i okien z systemem zarządzania budynkiem stwarza zupełnie nowe możliwości sieciowe. Dokładne zrozumienie wymagań architektów i projektantów, inwestorów, właścicieli budynków, użytkowników, producentów i integratorów systemów zawsze stanowiło priorytet przy wprowadzaniu na rynek systemu GEZE Cockpit. W związku z tym, przed zakończeniem realizacji wszystkich funkcji produktu, w projekt zaangażowani byli klienci pilotażowi. Ten zwinny i interaktywny system rozwoju pozwolił na uniknięcie błędów i znacznie skrócił czas od opracowania produktu do wprowadzenia na rynek systemu GEZE Cockpit.

Cały pakiet: zintegrowana komunikacja z nowym wyglądem

Koncepcja kampanii promującej wprowadzenie produktu na rynek miała na celu pokazanie wkroczenia GEZE Cockpit na nowy obszar działalności i jego wysokiego stopnia innowacyjności. W ten sposób powstał nowy projekt z odważnym, żywym, kluczowym elementem wizualnym, przechodzącym przez całą kampanię, kontrastujący ze znanym projektem GEZE. Wprowadzenie na rynek nie tylko przyjęło nowe podejście wizualne: jest to pierwsza kampania GEZE realizująca strategię Digital First i wykorzystująca pełną gamę możliwości cyfrowej komunikacji. Jego zaprojektowanie i wdrożenie powierzyliśmy specjalistycznej wiedzy i umiejętnościom agencji Von Helden und Gestalten ze Stuttgartu.

Centralny element: mikrostrona GEZE Cockpit

Kampania rozpoczęła się od zwiastuna wideo. Centralnym i najbardziej kompleksowym elementem kampanii jest mikrostrona GEZE Cockpit, która została technicznie wdrożona przy użyciu interaktywnych narzędzi berlińskiej agencji. Różne grupy klientów, partnerów i influencerów znajdą informacje dostosowane do ich potrzeb w jasny, zrozumiały i dynamiczny sposób: ilustrację systemu, jego korzyści i wartości dodane oraz wszystkie jego funkcje. Ponadto znajdują się na niej przykłady układów i studia przypadków. Dołączony pakiet usług pokazuje, jak kompleksowo wspierani są klienci przy wdrażaniu rozwiązań systemowych GEZE Cockpit. Oczywiście firma GEZE nie zrezygnowała z wypróbowanego wrażenia dotyku broszur drukowanych w komunikacji wielokanałowej.

Wejdź na GEZE Cockpit tutaj

Dni GEZE Cockpit

W kampanię zaangażowani byli również pracownicy działu sprzedaży i usług. Oprócz szkoleń internetowych, Dni GEZE Cockpit zapewniły personelowi zapoznanie się z funkcjonalnością GEZE Cockpit i towarzyszącą mu komunikacją.

O nagrodzie German Brand Award 2018

Prestiżowa nagroda German Brand Award przyznawana jest z inicjatywy organizacji German Design Council za nowoczesne zarządzanie marką. Zwycięzcę wybiera najwyższej klasy panel ekspertów z dziedziny zarządzania marką i nauki o marce. Celem jest odkrywanie, prezentowanie i nagradzanie trendów marki. Powinna ona uwzględniać złożoność zarządzania marką oraz znaczenie marki dla sukcesu firmy. Kwalifikacje do zgłoszenia zapewniają wysoką jakość nagrody: nominacja przez German Brand Institute (Niemiecki Instytut ds. Marek), jego skautów i komisje ekspertów.